Op deze pagina vind u veel gestelde vragen die via de mail, telefoon, of tijdens gesprekken op evenementen vaak naar voren komen. Zit uw vraag er niet tussen? Of snapt u de uitleg niet helemaal? dan stuur ik u graag door naar onze contact pagina waar uw vraag zo snel mogelijk bekeken en beantwoord wordt.
Zijn er vaste begin- en eindtijden voor de aangeboden programma's?
U mag zelf uw begintijd bepalen, en als de eindtijd dan niet helemaal goed uitkomt passen wij het programma aan. Al onze programma’s worden op maat gemaakt voor u.
We weten nog niet precies met hoeveel deelnemers we zijn. is dit een probleem?
We begrijpen dat het definitieve aantal personen altijd nog kan wijzigen na programma bevestiging. Vermindering van het aantal deelnemers binnen een marge van 10% kunnen uiterlijk tot 1 week voor de programmadatum kosteloos schriftelijk worden doorgegeven. Let daarbij wel op het aangeven prijstechnische minimum aantal personen wat we rekenen. Vrij vertaald: om het voor ons ook ”rond te breien” hebben we uiteraard ook een minimum aan inkomsten nodig. De volledige wijzigingen- en annuleringsbepalingen kunt u nalezen in onze algemene voorwaarden
Is het wenselijk om ver van te voren te boeken?
Hoe eerder u boekt, hoe groter de kans is dat wij de gewenste datum nog beschikbaar hebben. elk programma krijgt zijn eigen begeleiding en in verband met personeelsplanning adviseren wij om minstend 1 maand van tevoren te boeken. Uiteraard doen we er ook alles aan om het ook in een kortere tijdspanne te organiseren, maar soms is het dan wat lastiger om een goede locatie te vinden
Wij willen een activiteit met minder dan 10 personen, is dit een probleem?
Nee, dit is geen enkel probleem. Als u bereid bent voor het prijstechnisch vermelde minimale aantal personen te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken
Wat gebeurd er als het regent?
Onze programma’s gaan als het verantwoord is qua weer altijd door. Uit jarenlange ervaring kunnen wij u vertellen dat er zelden een programma totaal verregent. Indien de vooruitzichten minder zijn, kunnen wij desgewenst paraplu’s of regenponchos verzorgen. Ook kan er tegen een kleine meerprijs indien mogelijk een back-up binnenprogramma geboekt worden. De activiteit kan ook tegen een kleine meerprijs worden verplaatst naar een ander moment. Dat moet dan wel binnen een jaar zijn van de eerder afgesproken datum en uiteraard blijft de betalingsverplichting wel gestand staan. We hebben overigens ook een aantal buitenprogramma’s in de steden die niet of nauwelijks weergevoelig zijn. We informeren u daar graag meer over!
Moeten we contant geld meenemen voor extra drankjes?
Als u wilt mag u uw portemonnee thuis laten; De besproken locatie rekent dan later met u af voor uw drankjes! Er wordt dan door hen keurig een seperate factuur verstuurd. Op verzoek kunnen wij dit ook voor u regelen.
Dienen wij vooraf te betalen?
Wij vragen u om vooraf te betalen voorafgaand aan het programma. Mochten er nog veranderingen plaatsvinden op uw verzoek dan zal dit via een nacalculatie in rekening worden gebracht.
Kunnen wij nog extra kostenposten op de rekening verwachten?
Wij vinden het belangrijk dat alle kosten vanaf het begin heel transparant zijn. Wij informeren u goed over welke consumpties inclusief zijn en welke eventuele organisatie- en bemiddelingskosten er in rekening gebracht worden.
Er zijn minder valide mensen in ons bedrijf. Die kunnen niet met alles meedoen. Is dat een probleem?
Nee hoor. Wij maken onze programma’s graag zo inclusief mogelijk. Wanneer dit dan ook bij de aanvraag wordt vermeld, houden wij hier rekening mee bij de programmakeuze en café- en restaurant keuze en bespreken met u alle mogelijke opties.
In welke talen verzorgt Art of Events de programma's?
Naast onze programma’s in het Nederlands, bieden wij een groot aantal programma’s aan in het Engels, Duits en op verzoek in het Frans. Vraag naar de mogelijkheden!
Het uitje moet geheim blijven voor onze medewerkers. Hoe zorgen jullie daarvoor?
Wij zijn gewend dat bedrijven de inhoud van het uitje en vaak ook de locatie geheim willen houden. Wij houden hier rekening mee in onze communicatie en kunnen desgewenst de collega’s zelfs misleiden.
We moeten ook onze collega’s nog uitnodigen voor het programma. Kunnen jullie ons daarbij helpen?
Wij zijn gewend dat niet iedereen creatief is en/of de tijd heeft om hier over na te denken. Bij een boeking sturen we dan ook kosteloos (in word) voorbeelden die jullie kunnen gebruiken en aanpassen voor een ‘save the date’ en om de mogelijke deelnemers uit te nodigen en (dieet) wensen te inventariseren.
Ik sta op een foto die is geplaatst op jullie website. Kan ik die ook krijgen of juist laten verwijderen?
Art of Events of Events organiseert allerlei belevenissen meestal in opdracht van bedrijven. In overleg maken we daar soms foto’s en/of filmpjes van die we dan gratis ter beschikking stellen aan deze opdrachtgevers. In ruil daarvoor vragen we of we daar zelf ten behoeve van promotie maken voor onze activiteiten ook gebruik van mogen maken. Staat u dus “ineens” op zo’n foto en u wilt hem graag ook hebben of juist laten verwijderen, laat ons dat even weten. In alle gevallen zullen we hier direct gehoor aan geven!
Heeft Art of Events een Privacy Policy?
1) Waarborgen Privacy
Ja zeker! Het waarborgen van de privacy van bezoekers van www.artofevents.nl is een belangrijke taak voor ons. Daarom beschrijven we in onze privacy policy welke informatie we verzamelen en hoe we deze informatie gebruiken. U kunt de uitgebreide versie via de footer aan de onderkant van elke pagina. U kunt hem ook direct aanklikken (privacy policy)
2) Toestemming
Door de informatie en de diensten op www.artofevents.nl te gebruiken, gaat u akkoord met onze privacy policy en de voorwaarden die wij hierin hebben opgenomen.
3) Vragen
Als u meer informatie wilt ontvangen, of vragen hebt over de privacy policy van Art of Events en specifiek www.artofevents.nl, kun u ons benaderen via e-mail. Ons e-mailadres is [email protected].
4) Monitoren gedrag
www.artofevents.nl maakt gebruik van verschillende technieken om bij te houden wie de website bezoekt, hoe deze bezoeker zich op de website gedraagt en welke pagina’s worden bezocht. Dat is een gebruikelijke manier van werken voor websites omdat het informatie oplevert op die bijdraagt aan de kwaliteit van de gebruikerservaring. De informatie die we, via cookies, registreren, bestaat uit onder meer IP-adressen, het type browser en de bezochte pagina’s.
Tevens monitoren we waar bezoekers de website voor het eerst bezoeken en vanaf welke pagina ze vertrekken. Deze informatie houden we anoniem bij en is niet gekoppeld aan andere persoonlijke informatie.
5) Gebruik van cookies
www.artofevents.nl plaatst cookies bij bezoekers. Dat doen we om informatie te verzamelen over de pagina’s die gebruikers op onze website bezoeken, om bij te houden hoe vaak bezoekers terug komen en om te zien welke pagina’s het goed doen op de website. Ook houden we bij welke informatie de browser deelt.
6) Cookies uitschakelen
U kunt er voor kiezen om cookies uit te schakelen. Dat doet u door gebruik te maken de mogelijkheden van uw browser. U vindt meer informatie over deze mogelijkheden op de website van de aanbieder van uw browser.